Harjoitusaikamme talvi- ja kesäkaudella

4.4.2024

Kuva adventtiduppelista vuodelta 2001 :)

Tervetuloa rohkeasti mukaan harjoituksiimme!

Seuralla on kaikille avoimet harjoitukset viidesti viikossa:

• Ma 17-20

• Ti 11-14

• Ke 18-21 (Grand Prix tai Winter Cup)

• To 11-14

• La 11-14

Grand Prix on kaikille avoin viikkokilpailu, jota pelataan kesällä keskiviikkoisin alkaen kello 18.00. Winter Cup on ihan vastaava sarja talvella talvihallissa. Pelimaksu on kummassakin viisi euroa jäsenmaksunsa maksaneilta seuran jäseniltä, muilta kuusi euroa. Nämä keskiviikkopelit kestävät koko kauden ajan ja huipentuvat finaalipäivään. GP-lopputurnaus pelataan perinteisesti syyskuussa ja Winter Cupin finaalit huhtikuussa. Vaikka pelit alkavatkin kuudelta, paikalla pitää olla viimeistään klo 17.50.

Harjoitteluaikojen ulkopuolellakin Kupittaan kentät ovat kaikkien vapaassa käytössä. Voit käydä kentillä kuuliasi heittämässä yksin tai vaikkapa oman porukkasi kanssa. Talvisin hallissa perimme 12 euron vierailumaksun.

Annamme myös henkilökohtaista opastusta!

Mikäli haluat lajivalmennusta, ota asiassa yhteyttä seuran valmennusvastaavaan Esa Tuomiseen. Sarjatoiminnassa seura on aktiivisesti mukana. Seuralla on joukkue yleisessä ykkösdivisioonassa, veteraanien mestaruussarjassa ja veteraanien ykkösdisioonassa.

Esan yhteystiedot: 040-5535977, ehj.tuominen[at]gmail.com. (korvaa [at] @-merkillä niin sähköpostiosoite alkaa toimia)

Hallin osoite: Kärsämäentie 35

Katso talvi- ja kesäharjoittelupaikkojen tiedot tarkemmin oheisista tiedostoista.

Liitteet