Mika Metsä-Eerolalle kultaa sekatrippelin SM-kisoissa Turussa 18.6.2023

2.7.2023

Kuva: Raimo Karppinen
Kultamitalistit vasemmalta lukien. Mika Metsä-Eerola, Kirsi Tikka ja Thanakorn Singthong. Kuva: Raimo Karppinen

Suomen Pétanque-Liitto SP-L järjesti yhteistyössä Turun Pétanque-seura ry:n kanssa 17-18.6.2023 sekaduppelin ja sekatrippelin SM-kisat Turussa Kupittaan petankkikentillä.

Sekaduppeliin osallistui 52 joukkuetta. Seurastamme mukana oli 7 pelaajaa, joista neljällä oli lisenssi Turun Pétanque-seurasta ja kolmella muista seuroista.

Mika Metsä-Eerola (HBY) yhdessä Kirsi Tikan (KIS) kanssa sijoittuivat sijalle 9-16.

Sekatrippeliin osallistui 40 joukkuetta. Seurastamme mukana oli 6 pelaajaa, joista kahdella oli lisenssi Turun Pétanque-seurasta ja neljällä muista seuroista.

Mika Metsä-Eerola (HBY) voitti kultaa yhdessä Kirsi Tikan (KIS) ja Thanakorn Singthongin (HBY) kanssa.

Sijoille 5-8 pelasivat Kari Randell (LOI) ja Esa Tuominen (LOI) yhdessä Marita Railion (PCP) kanssa ja sijoille 9-16 pelasivat Eija Isaksson (KOR), Kai Aaltonen (TUR) ja Ville Tuomala (TUR).

Liitteet

• SM-sekatrippeli 18.6.2023.jpg (3.0 MB)
    Kultamitalistit vasemmalta oikealle: Mika Metsä-Eerola, Kirsi Tikka ja Thanakorn Singthong. Kuva: Raimo Karppinen