Kolme kultamitalia Sastamalan SM-kisoista 16.-22.7.2023

8.8.2023

Seuramme pelaajat menestyivät jälleen erinomaisesti SM-kisaviikolla 16.-22.7.2023.

Sastamalan SM-kisoihin osallistui seurastamme 13 pelaajaa, 8 Turun Pétanque-seuran lisenssillä ja 5 muun seuran lisenssillä.

Tulokset kahdeksan parhaan joukkoon sijoittuneista seuramme jäsenistä.

Yleisessä duppelissa Mika Metsä-Eerola (HBY) pelasi sijoille 5.-8. yhdessä Thanakorn Singthongin (HBY) kanssa.

Naisten trippelissä Päivi Lehtonen-Palmqvist voitti kultaa yhdessä Mirva Näsilän (PCP) ja Ninna Hätösen (PSC) kanssa. Tämä oli joukkueen kolmas kultamitali perätysten.

Veteraanien singelissä Kari Randell (LOI) voitti kultaa ja Kimmo Häärä sijoittui neljänneksi.

Veteraanien trippelissä Henri Palmqvist voitti kultaa yhdessä Mirva Näsilän (PCP) ja Harri Näsilän (PCP) kanssa. Tämä oli myös jo joukkueen kolmas perättäinen kultamitali. Kari Randell (LOI) voitti pronssia yhdessä Markku Niemisen (LOI) ja Eero Ravantin (LOI) kanssa. Kullervo Kupila (UTU) pelasi sijoille 5.-8. yhdessä Juhani Hirvosen (UTU) ja Vesa Tuomisen (UTU) kanssa.